Z wdzięcznością za otrzymane łaski...


Sługo Boży Biskupie Piotrze, dziękuję!



„Duch modlitwy niech nas ożywia i towarzyszy nam zawsze”

Sługa Boży Biskup Piotr Gołębiowski
 
Prosiłam o modlitwę za wstawiennictwem Sługi Bożego bp. Piotra o odnalezienie Adama i powrót do domu. Chcę się podzielić, że wszystko się udało szczęśliwie: odnalazł się, jest zdrowy i wrócił do domu (czerwiec 2015). Chwała Panu!
Prosiłam Maryję za wstawiennictwem Sługi Bożego bp. Piotra o pomoc finansową, bo miałam wypadek,
operacje i koszty przekraczały mój budżet. Zaczęłam modlić się na różańcu odmawiając wszystkie części, włączając nowennę pompejańską. Od pierwszego dnia zaczęły się dziać cuda: nie mając zdolności kredytowej od kilku miesięcy, na koncie dostałam możliwość debetu, potem dostałam kilka tysięcy na rehabilitację od znajomych (nikogo nie prosząc o pomoc). Gdy skończyły się pieniądze dostałam kolejne z banku, z ubezpieczenia za czasową niezdolność do pracy (marzec-czerwiec 2015). Chwała Maryi!
Tak w skrócie opisałam. ,,Proście, a będzie wam dane; szukajcie, a znajdziecie; kołaczcie, a otworzą wam” (Mt 7,7).
Każdego dnia oddaję się w opiekę Bogu, za wstawiennictwem Sługi Bożego bp. Piotra. Ufam, że wszystko, co się dzieje w moim życiu jest od Boga. Amen!
Aga           

Chwała Ojcu i Synowi, i Duchowi Świętemu.
Jak była na początku, teraz i zawsze, i na wieki wieków. Amen.
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz